Aaaaaaaaah!!

Snart är det dags!! Jag är som ett barn på Julafton. Jag vill inte vänta mer!! Kommer förmodligen svimma när den börjar :P Haha, nej då. (förlåt jojo men jag kommer skrika ett kort litet skrik precis när den börjar)
Men till dagen som gått. Började med att jag total glömde bort att Lewi snott mina nycklar, vilket resulterade i att mormor fick komma in till stan och låsa huset, skjutsa mig till skolan och sedan hämta Moa, fast det är en anna femma! Väl i skolan, som jag faktiskt kom i tid till, så går jag in i klassrummet, möter Hans som säger.
"Kolla Johanna vad jag har åt dig." Så tar han fram DN som tydligen har en artikel om Twilight/New Moon. Haha, det är illa när t o m lärarna vet att man är smärre besatt! :P
Nu ska jag dock sova, eller nja först ska jag spela mitt underbara mobil spel, som jag visserligen klarat två banor på idag! MOHAHAHAHAH!!
Overandout-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0