Somnade aldrig riktigt och det sonar jag för nu.

Jag ville inte att mor, mupp och momo skulle åka. Nu måste jag vara duktig och göra allt hemma. Sedan är jag den typ av människa, som ibland efter en jobbig dag bara vill gråta och få pepptalk av min underbara mor. Och nu måste jag vara fejkglad i en hel jäkla vecka!!! NEJ NEJ NEJ NEJ! I alla fall så kunde jag inte somna i går kväll, och helt plötsligt - i min dvala av oro då de snart skulle åka- "vaknade" jag av att jag hörde de stänga dörren. Därefter hur bilen lämnade uppfarten. USCH! Dom ligger säkert på någon strand och har det skönt nu. Lyckosar! Ja,ja snart ska jag också utomlands?! Saknar dem redan. TÖNT, stolt tönt.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag blir ensam hemma till helgen, då kan vi deppa tillsammans! ;)

2009-05-28 @ 10:24:54
URL: http://nogg.se/klararoom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0