Skriver.

Jag håller på att skriva, antingen blir den för kort för att kallas bok, så då blir det en novell. Men jag skriver i alla fall något i den stilen. Jag har i alla fall döpt den, den heter DEN FALLNE. Jag gillar inledningen :)

Idag har det vart bra...? Spanska gick väl, jag ska inte säga något egentligen för då blir det alltid tvärs om! Så jag säger bara att jag hoppas det går bra. :)   
Jag längtar något enormt efter helgen. Jag vill bara slappa, kanske ta en promenad med Lotta och Isabella om jag får bli med. Och se på Twilight (repeat) Aja ska slappa, ock så ska jag ut till rackenstugan på fredag! Och då ska jag och Lotta bada. Buffr ;S  Kallt, men det kommer bilder ((antagligen när jag buttar i Lotta, men bilder blir det))

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig för jag är superdupertrött!!! 

PS! Jag är snart klar med Religionen.  Awesome!



Och juste ja, jag blåste såpbubblor idag :) Gullit.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såg du Grey's anatomy igår?! Galet bra, typ... ;)

2009-05-07 @ 09:01:43
URL: http://http:/paaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0