Om jag skriver i racing fart!

Om jag skriver i racing fart (filosofin) kan jag hinna med att dra till HÄLSOKOMPANIET. Jag vill verkligen, men samtidigt vill jag gärna ha ett skapligt betyg i filosofin. Aja det spörs?! 

Idag har det vart både en bra och dålig dag. Jag har gjort grejer jag aldrig vågat förut. T ex ta en spruta utan att hyperventilera innan. Yheey me! Och så har en del komplikationer uppstått. T ex att jag inte har gjort läxor och att jag förmodligen failar matten. Men en av de roligaste sakerna med i dag är att jag kommer få VG på spanskan :) JAJAJAJA!

Och nu till dagens gulligaste gest! På svenskan sa Hans (vår lärare) att Q2 :orna kunde stanna kvar efter lektionen. När lektionen tog slut började Hans med att berätta att Q3 alltid åker ut till Hans och bakar pizza i hans trädgård (han har en ugn där) och de undrade om ville bli med :)       så nu ska vi kanske ut till  Hans nästa torsdag och baka pizza. Guuuud vad roligt! Jag är faktiskt förväntansfull :D

Nu ska jag superplugga och förhoppningsvis dra till HÄLSOKOMPANIET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0