Matlista och en diet som jag inte går efter.

Sitter vid köksbordet käkar äpplen och skriver matlista. Min diet (lchf) funkar lika bra som vanligt. Igår var jag på Donken + att jag, under discot sneaka choklad och sockerdricka! NEJ NEJ NEJ! Aja jag tar nya tag, idag ska nog Lotta komma hit och vi ska skriva vita papper?! Mohahah. Och så ska vi sola. men först ska jag gå och försöka handla. Fan ta kortet om det inte funkar. då ska jag bryta det i bitar.

I morgon ska jag till HÄLSOKOMPANIET :) Yheey! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

haha :D precis. då hade han svarat något konstigt och oförklarligt på danska.

2009-05-30 @ 14:22:09
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Andréa

Men johanna!! Inga dieter nu, det funkar inte! inte för att du på något vos behöver gå ner i vikt, men om du nu vill det så kan jag hjälpa dig ist!

2009-05-30 @ 23:09:13
URL: http://lopningolivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0