Klara kom hit och deppa med mig.

Seriöst jag sitter och torrgrinar för mig själv! Har precis haft Geografiprov (visst det är inte därför jag grinar men) det gick nog ganska bra. Det är det efter som jag grinar över. Jag skulle handla på vägen hem, och jag gick in på coop och handla alla fördömda varor och ställer mig sen i kassan. Och vad tror ni händer?! Kortfan funkar inte, och en Hans (lärare) står bakom mig och frågar om jag vill ha hjälp. Jag skyller på kortet och går iväg för att ställa tillbaka allt. Och jag skäms gudarna ska veta vad jag skäms! Jag tycker sånt är jätte lett. Och nu sitter jag hemma vid köksbordet, skäms, tycker synd om mig själv och har precis pratat med mamma som jag saknar så in i bomben. Fan vad jag avskyr det här!!! + att jag fått papper om sommarjobbet (pensionärspassare) och jag kan inte tyda något? Det är som tungotal i text, OFÖRSTÅELIGT . satan

Nu till det positiva, det ska bli sol i morgon. Mamma tror min pengar kommer då, Lotta kommer förmodligen hit och kanske Klara när jag väl frågat? Fast jag bor på ett berg, och hit orkar ingen klättra.

Jag har dessutom, förutom inga pengar ett annat dilemma; Filosofin, Frisör, Film.

Kommentarer
Postat av: sofia

nej va hemskt! jag är livrädd att sånt ska hända mig. usch. tur att det var hans och inte typ.. allan. haha

2009-05-29 @ 17:08:33
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: klara

Naae, vilken jobbig situation! Lider med dig!

Men du, om du vill så orkar jag allt klättra upp till dig på berget :)

2009-05-29 @ 23:15:51
URL: http://nogg.se/klararoom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0