Just nu har jag hicka.

Jag hade egentligen inte tänkt skriva något (mest p g a att jag är lat) Men så fick jag hicka och bestämde mig för att skriva ett inlägg ändå! ((detta är dock inte sammanhängande på något vis))

Idag har jag ätit äcklig vegomat från skolköket,, haha didn´t see that coming!  Okej det var inte svin äckligt, för om det vore det skulle jag kunnat nämnt det under filosofin, då vi snacka vad som var äckligt, absurt och ånger blablabla... Det var i alla fall en ganska intressant lektion. Vi fick fika och vår lärare gick igenom vad vår uppsatts skulle innehålla?! 
Typ vad som är meningen med livet , och det är där mina tankar ligger just nu. För, jag och mor min var ute och gick med hundarna och jag tjatade som vanligt om mitt miserabla liv, Jag är fet, har ingen katt, mitt rum är stökigt/litet, skolan suger/gåt dåligt, jag är stressad, ingen vill vara med mig, jag är för osocial  etc. etc, MEN så kommer vi till den punkt som hela mitt liv/existens går ut på (det var vad jag kom framtill idag vilket fall) ATT FÅ EN POJKVÄN. Jag tror seriöst att mitt liv kommer bli fulländat direkt det sker, Då invänder såklart mamma med något i stil med : "Jaha, men tänk om han är ful, elak, stelopererad och luktar konstigt!" Nu tar mamma givetvis allt hemskt hon kan komma på, och när jag tänker efter så vill jag inte ha vem som helst heller! Jag vill ha någon som passar mig perfekt, som är fin i mina ögon. Synd att han inte bor här dock ((FORKS)) Skämt och sido så hände det en rolig grej på filosofin idag. Vi prata om feminismen och Carl börjar babbla om att han var tvungen att styra upp bland oss flickor,, eller något i den stilen. Men så säger han; " Jag kan ju inte ha det så här, Jag är ju den enda mannen här inne!"  Det roliga med detta var att Keeron (läraren) stod precis bakom, precis som om han inte vore man :D hahahaha

Neh nu ska jag återgå till min bok och sedan sova! Nattinatii


P.S.   Detta är en gåta! 

Ser man dåligt när man mitt på ljusa dagen, försöker gå in i andra som, de i sin tur försöker ställa tillbaka böcker i hyllan. Eller är man bara stöddig, egoistisk och lite av en meanmachine/Mopps som ignorerar det självklara? DET ÄR FRÅGAN!

Kommentarer
Postat av: karin

haha, detta inlägget var bra! ^^ Men du är inte fet, jag tror inte att det går dåligt i skolan för dig, du är inte osocial och folk vill visst vara med dig :)Jag vill också ha en pojkvän.. en Edward, eller någon annan bra kille. hihi. Det där Carl sa var ju bra också! Haha.

2009-05-20 @ 18:47:46
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0