Jag stressar tills jag blir sjuk.

Jag stressar och stressar, läxor, övningskörning, pengar, dumtförbanathår och mycket, mycket mer......

Jag var ute hos Jojo i hennes sommarstuga över natten (Jojo, Anna, Julia, Karin och Jag) Det var jätte mysigt. Och vilket läge på sommarstuga! Ville bara flytta in när jag såg den ;P Haha. Vi grilla, spela spel, kolla twilight -vilken jag har införskaffat idag-, tände eld på gräsmattan och planerade den jävla campingturen -som vi vilket fall ska ha matförgiftning vid- m.m. Det var i alla fall väldigt trevligt. Kände mig dock lite sneakysneaky när vi ditcha dem tillsammans med all disk :S  Men jag har planerat att det kommer jag gottgöra under campingturen.   ((jag ska lägga upp bilder senare))

Efter att jag kom hem från Jojo, var vi ut till mormor på söndagsmiddag. GÖTT! Efter det åkte vi (bror, jag och mormor) till Allas vår underbara Challa för att shoppa. Jag köpte en scarf och TWILIGHT!! MOhahahahahah,, ni kan ju gissa vad jag ska se på när jag går och lägger mig! :)

Aja, nu ska jag -istället för läxor- se på One Tree Hill.  NICE!


I've nerver wanted a film soo mutch in my life.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0