Jädrans läxor och huvud.

Jag har ont i huvudet så det sjunger om det, och läxorna JA det ska jag inte ens nämna, för då spricker väll huvudet! Nej usch jag orkar inte!. Men det ska bli kul till helgen -något att se fram till- för då ska jag till rackenstugan och "campa" Och då ska jag inte tänka på en enda läxa. Sådeså!!!!

Dagenshändelse: Vi skulle se på en teater för filosofin och i och med att vi såg på teatern missade vi våran lunch. Då hade våran lärare bett vår spanska lärare om att vi skulle få en kort lunch -den gick då över lite på hennes timme- det var okej. Men när vi skulle gå och fråga om det var okej vart hon jättesur och sa att vi fick skylla oss själva, sedan slog hon igen dörren rakt framför näsan på oss. MEN HALLÅ? SKA INTE VI FÅ NÅGON LUNCH ELLER? 

Nej fyfasen för sura människor och läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0