Bra helg utan pluggmotivation!

I helgen har jag vart hos Sofia på 18 års födelsedagsfest. Och om man summerar festen kan man bar säga Roligt, trevligt, och Sofia kan antagligen öppna en porrshop inom en snar framtid xD hahah Nej men det var trevligt sällskap och god mat! :)

Igår var jag med Isabella hela dagen, kom till henne runt nio då hon sagt att jag skulle komma och trots alla odds var det jag som var klar först! Vi kolla på jössefröjda, Jojo vann inte så det var ju synd men, men.. Efter jössefröjda åkte jag hem och käka, sen kolla jag och Isabella på fotboll. Sedan var det hennes tur att äta, på Donken! Oturligt nog spillde jag ut halva Isabellas ramlösa. :S Efter mat och tonvis av bubbelvatten, små partayade vi lite. Och jag måste säga det att, när man står utanför Timmy´s då är det illa! Det är så otroligt patetiskt! Antingen är man fjortis eller så går man på taserud (inge illa menat) men det är de som är där!

Nu tittade jag ut och det regnar, lovely! 
De blir bara bättre och bättre!

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha! att man är antingen fjortis eller går på Taserud om man hänger utanför Timmy's, det var klockrent skrivet! haha.

2009-05-24 @ 15:57:08
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0