Boot Camp och orientering..

Jag har "sovit", vandrat och gnällt mig igenom orientering och friluftsdagen vi haft ons-tors! Det var ganska kallt, långt att gå, tält som krånglar och dessutom läckte in. MEN, jag hade kul och motion har jag fått så de räcker och blir över. Vi gjorde tacos på kvällen och grilla marsmellows (kan inte stava och bryr mig inte) 

 

Dock har min vecka varit hektiskt!

 

Måndag : Går upp fyra för att åka till Stockholm med skolan. Väl där har vi typ ingen paus för ens vi ska gå rundturer överallt och se på opera.

 

Tisdag: Det fortsätter med rundturer och någon galen kille från Monaco målade av mig och Emma på morgonen, (han påstod att han inte var ute efter något?!) Sedan hade vi välförtjänt SHOPPING! Gött  Lite mer rundturer och sedan hem! 

HEM LJUVA HEM!!!

 

Onsdag: Går upp och går till skolan ---> Idrottarna går nakna, dissar de tre sista timmarna och åker hem och packar inför Camp och orienteringen, Mitt uppe i min packning ringer Erik. Vi bestämmer oss för att åka ut och gömma vår tyngsta packning i skogen. NICE! Sedan åker Erik och hämtar Karin. Erika, Karin och Dässi kommer hem till mig och vi går till mötesplatsen för all ondska. ((VANDRINGSLEDEN!!))

 

NATT TILL TORSDAG: Kallt, det regnar in, alla killar på skolan berättar om deras sexerfarenheter ((antagligen tagna ur någon P - rulle från tidigt 90 tal)) 

 

Torsdag: Vaknar och käkar frukost (syndat som helskotta med dieten), packar ihop tältet som vi nu måste bära hem, de börjar regna igen. Efter fem kilometer med ett fett tält som skaver i mina handflator eller tynger Emmas mage, kommer vi fram till Orienteringen. Sedan börjar två timmars färd genom skogen. Som tur var förföljde vi teknikarna som faktiskt kunde orientera (tyvärr räknar jag inte med mig, Dässi och Emma till denna lilla skara) Och TILLSLUT kommer vi i mål. Och nu har jag duschat, ätit, sovit och tittat på TV, precis som jag villl ha mitt liv!

 

MOhahahahahahahahahahahahahah ! Orientering är för människor med lokalsinne och inte två vänsterfötter.

 

 

 

Som tur var ägde vårt lag hårt!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag gillar ditt vanliga liv..:)

2009-05-15 @ 22:49:51
Postat av: Jojo

Jag ser skitnödig ut, hahah xP

2009-05-16 @ 12:05:46
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0