Almost done.

Snart klar med den jävla uppsatsen, och bra blev den inte heller! men, men jag får väl träna i morgon. Jag och mamma ska ut och gå sedan, gött med det väder vi har nu också :D  Fast i morgon skulle det tydligen regna :(    Blää! Det ät bara gött om det regnar på natten.

Jag kan bli så fruktansvärt blyg så det inte är sant. Speciellt när det kommer till nya människor och till att fråga saker. Men i dag har jag trotsat blygheten! Och nu är trean räddad :)
Plus att jag ringde en som ska vara DJ på vårt barndisco till fredagen, han svara dock inte. Men jag ringde :)




Kommentarer
Postat av: sofia

gött johanna, så jävla gött!! :D

2009-05-25 @ 20:10:59
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0