Vuxenpoäng!

En hel helg. Det är vad jag har framför mig! Nu har jag jobbat i 4 dagar och ska äntligen få mig lite ledigt. Så himla gött ska det bli. I morgon blir det förmodligen sommarstugan och på söndag ska jag sola och träna :D
Men tillbaka till idag. Idag har jag först och främst jobbat från 07.00-13.00. Det är ingen lek att gå upp 05.30 på morgonen. Och precis när jag undrar på varför jag gör det, så kommer lönen. och jag inser genast att det är värt det. Och det tar mig till nästa punkt på dagen. BANKEN. Idag har jag nämligen varit på banken och skaffat vuxenpoäng (jag närmar mig 30 års åldern) I vilket fall så har jag skaffat telefonbanken, internetbanken ett VISA samt att jag nu drar pengar till mina fonder. Det skriker ta mig tusan VUXENPOÄNG!!! haha ;D  
Aja, i vilket fall som helst kunde jag ju inte låta min första lön ligga och skräpa så jag var tvungen att använda lite grann. Då till en vintagejacka, brosch och en klänning(tyg) mkt nice. Sen ska även lite gå till en ny mascara.

Nu, innan jag lägger mig ner och somnar i min välförtjänta dvala, ska jag bara nämna vad oerhört exalterad jag är över nästkommande helgs ARVIKAFESTIVAL.... kulkulkulkulkulkulkulkulkulkulkulkulkulkul. Det kommer bli så jäkla party, 
SÅ JAG TROR JAG DÖR!!!



"Där satt den!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0