Representant för Kultur.

Jaha, idag har man gått 1,4 mil. Mina ben skriker NEJ! Men själv funderade jag på att gå och träna. Jag har kommit in i en period med träning, och jag gillar det! Dock var det lite tråkigt med klassikern idag, det var nämligen så att alla i min gigantiska klass balla ur. P g a sjukdom, ork m.m.. Visst jag dömer inte, för jag hade också tänkt att skita i det när jag vaknade i morse och kände av helgens träning i vaderna. Men icke som icke, jag pallra mig ut i skogen som den mulle jag är. Och vid första vatten stoppet kom jag i kapp Julle och My så jag gick med dem resten av vägen.(orka inte springa) Vi käka typ nötter var 200 meter. NICE!

Nu ska jag dock sticka till banken och se över min budget. Och det ser inte lovande ut. Robert har försökt kräva mig på pengar(födelsedagspresent) och Lotta fyller år!! Jag får hoppas att jag får pengar i födelsedagspresent så jag har råd med allt :P  vet typ redan vad jag ska få av mor och far :D Och jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Men stackarn, visste inte att du fick gå själv :( hade informerat dig om att jag skulle va hemma om jag hade haft pengar på mobilen, men så är inte fallet.. så tror inte jag är en bitch! ;)

2009-06-08 @ 21:31:33
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0