Mupp matte och händige Hans.

Dagen började med matte, det sög ju hårt! Matte prov på 40 sidor (lite) och när jag räknade ihop ungefärligt vad jag skulle få, och då var jag enormt givmild mot mig själv, fick jag ihop 10 poäng. Gränsen för G ligger på 12 poäng :S  Urk.

Efter matten hade vi religion, det var som vanligt. Ganska kul, jag gillar ju religion så det hjälper. Vi har prov i det i morgon och jag har läst igenom en gång, men jag tror det räcker för det är på kristendomen och jag känner mig redan tillräckligt insatt. ;) haha

Skoldagen avslutades med pizzabak i Hans hus. GUD VAD MYSIGT! Det var nog det mysigaste och hemtrevligaste hus jag någonsin vart i. Det var ett rött hus på landet med en massa små stugor runtomkring, en stor lada med höns och ankor och en hage där de för tillfället kollo-borta fåren brukar bo. Inuti Hans hus var det jätte mkt kuriosa. Tydligen var inte hans fru så bra på att slänga saker och tur var väl det, för de hade jätte mkt fina små detaljer från 40 talet och framåt. LOVELY!

Nu ska jag klinka på mitt garageband verktyg i maccen sen ska jag läsa Twilight 3. 

(tyvärr Klara, men den är fortfarande på vifft)

Kommentarer
Postat av: klara

damn it! ;)

2009-06-05 @ 16:33:35
URL: http://nogg.se/klararoom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0