Lycka och endorfiner.

Sista provet är gjort! LYCKA. awesome!  Jag har även fått reda på en massa slutbetyg . Visst de var bra, men jag hade gärna haft MVG i Svenska. Däremot fick jag det i Kommunikation ! :D Jippie. Men nu går jag händelserna i förväg.
Dagen började med att jag fick skjuts med Emma till skolan (hon tog körtkort i måndags) det var lite roligt för hon satt och prata högt om när hon skulle lägga i tvån.    :P hehe. Men jag ska inte säga något, för jag har inte kört på evigheter. Men idag har jag faktiskt ansträngt mig! Jag har ringt "Ruddan" om och om igen! Och när jag tillslut fick tag på honom sa han att jag skulle ringa efter nio. Nu märkte jag att den var efter nio så jag ska ringa snart. 
Pratade även med Hans idag om EXLIBRIS, det är ett slags klistermärke man märker böcker med. Det är som en namnteckning, fast en liten bild. Jag ska skaffa en sådan, men jag fatta inte riktigt hur han mena så jag ska prata med honom på måndag :D
'
Har vart och tränat idag, Step. Fasen vad gött, men jag kände hur svetten rann och vad dålig kondis jag har! Men det ska det bli ändring på! I morgon ska jag på Afro och på söndag ska jag på body balance och kanske JAM? tränatränaträna :D

Nu ska jag dock ringa Ruddan och beställa körtid. 

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: sofia

haha :D ja! det ska jag lätt göra.

2009-06-05 @ 22:30:01
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0