Loka päron

Nu är midsommar över ( i alla fall för min del) Och det känns ganska skönt. Det var vilket fall en väldigt trevlig midsommar, trots det faktum att jag tror att hälften av festdeltagarna fann anledning till en hel del tårar. Det var stört, det var verkligen tår på tår som rullade ner för kinderna. Men jag klarade mig i alla fall undan sura miner :) nice.
Tyvärr var det någon som missbruka förtroendet igår, så jag fick ett sms idag om att  någon snott cider och öl. synd tycker jag, speciellt när man har fått förtroendet av föräldrarna att låna huset. NEJ USCH! sånt gillar jag inte!

Nu ska jag dock ta och sätta på en film. Vi hyrde idag(y) en av mina favoriter "The other Boelyn sister" m.fl   awesome.




GoodnightAndGoodluck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0