Positiva tankar



DAGENS POSITIVA!  Var i Matilla idag på gudstjänst. Moa är nämligen där på konfaläger. GUD vad gött det var och se henne! Jag insäg inte för ens hon kom springandes ner för slänten att jag saknade henne så fruktansvärt. Vi åt och badade, sedan var vi tvungna att åka hem. Pappa körde som en biltjuv, men jag och mamma lever så det är väl tur. Dessutom såg vi 3 älgar, 4 rådjur och 1 mink/iller/mårdhund/grävling. AWESOME!  Jag träffade även Sofie och Lotta. Det var kul att träffa dem, ytterligare en sak jag inte gör allt för ofta. Jag börjar tro att det är mig det är fel på. Mitt humör, beteende m.m. Jag får ändra på mig! För jag vill behålla mina vänner. Även om en och annan redan ignorerar mig, ska det inte bli fler!

Och sist men inte minst, jag hade på mig min nya röda klänning som jag köpte igår. Jag har fått flera komplimanger, så jag gillar den!



Hit and run!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0