I morgon blir det party!

Nu har vi handlat och fixat. Jag har dessutom städat! Urk. Fick dock hjälp av mina föräldrar. Perry :D De senare timmarna har jag däremot lagt ner på ett projekt tills i morgon. Det kommer bli awesome! 

Det var lite lett i dag. Gick upp runt 07.00 och drog till skolan till 09.00, när jag kommer dit struttar en massa halvpackade studenter runt, och jag känner mig allmänt i vägen. Dessutom visade det sig att dagens enda lektion inte kunde bli av. Grrh.
Så jag hade gått upp för tidigt, blä! Aja, vi drog ner på staden och fika lite. Sedan träffa jag Lotta och Isabella, vi drog varvet på stan och käcka presenter. Och just då insåg jag vad jag skulle ge till Lotta. Mohahaah är allt jag nämner för tillfället. Men det kommer bli splendid.
Dock vart det ingen träning idag eftersom jag var tvungen att städa och fixa med presenter. 
Nu ska jag ta och lägga mig eftersom jag inte vill ha ringar under ögonen i morgon :D

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0