Gå på stylta.

Idag har vi haft en utflyktsdag till Von Echstedtska, det var intressant? Ja, ja. Sen åkte vi i alla fall hem till Keeron för lite fika, och att döma av våra spekulationer på vägen dit vart jag lite besviken. Jag som trodde allt skulle vara vitt. Aja, där fick vi i alla fall kaka, bulle, paj och saft. Sedan åkte vi den ringliga vägen hem i superbussen. Dagen har i stort vart ganska okej. Jag fick ytterligare en diss om att jag inte kunde cykla, men jag har vant mig :P  Fast den kom från ett oväntat håll, det var nämligen Keeron som sa den. 

Nu ska jag skriva en matlista och kanske ta mig ett varv i skogen. Jag vill ju inte missa UGLY BETTY och Desperate housewives ;D

P.s. Jag gick även på styltor, något jag inte gjort sen fyran :) Och jag ägde röv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0