Fitforfight för ARVIKAFESTIVALEN!!!

Nu är allt ordnat, och då menar jag allt! Jag har vart och köpt shorts, linne, T-shirt, halsband och örhängen idag. Nu kommer jag bli så festivalfin som jag möjligen kan bli. Och vad GLAD jag är! Moa min älsklings syster har kommit hem samt Lotta och Sofie. Mohaha. Nu är allt splendid. Dagen i helhet har varit riktigt bra, bortsett från att jag har haft huvudvärk på grund av för lite vatten. Dumt av mig när jag vet att det är varmt och stressigt på jobbet! Aja, men annars bra, i morgon blir det statt´s med Isabella, Lotta och Jennie. Filé buffé. Det kommer bli trevligt. Och för en gångs skull var det jag som drog ihop. Det händer faktiskt inte så ofta, i alla fall inte sånna här grejer som att gå på statt´s. Möjligen "Öjj? ska vi käka pizza och se på film hos mig på fredag?" 

Well, well.



VI HOPPAR ETT SLAG FÖR GLÄDJE OCH FESTIVAL!!   :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0