Empirism = ?

Hemma från skolan i dag. Efter att vi kom hem från skagen (ute med båten) igår fick jag världens frossa och i morse när jag gick upp mådde jag så dåligt så jag satt bredvid toaletten ett bra tag. Nej fy tusan för solsting. Min hud känns som läder och min rygg är röd som att paket kinesiska kräftor. ONT ! 

Nu sitter jag i alla fall och pluggar inför filosofin i morgon, det går ap-dåligt! Det står en massa konstiga ord som jag inte förstår. När jag sedan slår upp dem i registret finna där en ännu svårare förklaring?! Aja, vi får se hur detta går. Bra hoppas jag, men det är nog lite för mycket att hoppas på.

Det kommer låta som ett fågelbo inifrån sal 4 då det piper för allt jag inte kan. word!  
Nu är det bara två dagar kvar tills mamma kommer hem och det är solidaritetsdagen :D Yheey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0