Dässis kompis Hannahs brorsas Racken-place.

En vanlig dag på jobbet. Eller nej inte riktigt, det var en bra dag på jobbet. Det var t o m kul och jag rullade hår! Kanske inte ligga bra som Dässi men de må gudarna veta att jag rullade hår. :D Efter jobbet vart det Racken med Dässi och Hannah. Det var så otroligt skönt att bada. Värmen är ju inte ens skön längre, den är bara tryckande och tung! Jag önskar det kunde regna av sig lite och sedan bli strålande solsken igen! Men jag ska inte önska regn heller, för tänk om det stannar?! Blää.

Jag är så glad att det är festival nu, jag längtar så det skriker om det! Jag är på partyhumör och är riktigt taggad att festivala. Så nu blir det förberedelser för festivalen. På med kortbyxa och fram med snygg-gummistövlarna!

Partyhard!


Ps! Lönen har kommit vilket i sin tur betyder ??  ---------> BRYGGAN .    Älska sommar,sol och att vara 18!!!!!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0