Dagen efter :D

Igår hade jag och Lotta party. Det vart lyckat enligt mig :D Vi fick jätte mycket roliga och fina presenter, och det var typ höjdpunkten på kvällen när jag gav Lotta min present (jag hade gjort en film) Jag hade fjärilar i magen, men hon vart glad så det var inget att bekymra sig om. Haha. 
Vi åt mat, tårta, gjorde charader och körde norsk kareoke. Och enligt mina och Lottas beräkningar så vart det en jäkla massa mat kvar  :P Så jag ska kan ju säga att jag åt tårta till frukost. Jojos himmelrike till tårta . Yummi yummi. 
Apropå i morse så berättade Mor och Mupp att skatorna hade partat loss efter oss, De hade nämligen tagit hand om mat-skräp-kassen som jag glömde att ta in. Men eftersom jag inte vaknade så jag visste det, tog de in skräpet från trädgården.


Jag ska lägga upp bilder sen, för jag hinner inte nu. Jag ska till fiskevik och få ont (paintboll) (de borde ta bort T så det blir PAINBOLL)

Soooo loooong!

Bryggan i kväll!  Woohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0