Aaaghrr!

Jäkla bil, jäkla körkort, jäkla allt! Jag kommer aldrig att ta körkort, åtminstone inte i den hastighet som jag lär mig detta! Fasen. Jag var hos mormor och körde med hennes bil, och efter x-antal kärringstopp på uppfarten och ytterligare några vid slutet av mormors uppfart kom jag ut på vägen. När jag är i fart och kör, glider jag. Men direkt jag ska starta ceepar det sig! Skit, skit, skit! 

Men som mormor sa," Det kommer fler gånger" Och förhoppningsvis kommer jag få körkort innan jag dör?! Kanske år 2024? vem vet? Inte jag i alla fall.

Nu ska jag i alla fall berätta att jag har funnit min balklänningsmodell! Fy fasen vad fin den är. Den involverar flätor och en massa svalande tyg. PLUS en massa grönt.   :D
Nu ligger min bror bredvid mig och skriker att han fyller år (Far och bror bråkar, bror vinner inte) Han har även försökt att kräva mig på en födelsedagspresent! Han ska få en, men jag vill inte ge honom pengar (: Men nu ska jag göra mig fysiskt beredd inför träningen :P

Hasta la vista baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0