18 år!!

Igår var det premiär på BRYGGAN!, Fy fan va gött och äntligen vara 18!

Lördag: Dagen började med adrenalin pumpande Paintboll, det var svinroligt och jag kom undan med endast fyra märken :P  Sen var det hem och duscha som gällde. Jag pynta mig i ordning och drog till Julia, där det var för fest. Efter någon timme hos Julia drog vi vidare ner mot BRYGGAN för att fixa banden -så vi slapp stå och köa senare- Där vart det lite problem då en av vakterna tyckte jag skulle vänta i två timmar tills det slog om till den 14:de Men lyckligtvis sa den yngre av dem att det var okej om jag köpte ut biljetten och sendan väntade. Men det spelade ju ingen roll eftersom vi ändå skulle vidare till nästa förfest. :D   ((Ju mer jag skriver om kvällen desto mer inser jag vad pärry det är att vara 18)) Vi drog i alla fall till Sandra på nästa fest. Där var det trevligt, vi dansa, drack lite mer och stod på balkongen och diskuterade vilka leg man kunde sneaka sig in på :P Jag behöver dock inte sneaka!! Perfa.

Sen drog vi till Bryggan, där vi drack, dansa och skrek (jag är hes i dag) KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL KUL ! ! ! ! ! ! ! :D
Det var skitmycket folk på bryggan och det var en världens röj. Jag avgudar allt som har med party och fest att göra :P

Nu sitter jag dock här på min säng, har precis haft "Släktkalas" och bloggar, kollar facebook och äter BEN&JERRYS! yummy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0