TURKIET

Igår beställde vi resan!!! Den 20 september drar jag, pappa, Moa och Robert till Turkiet. Fy fasen vad nice det kommer bli. I en vecka ska vi chilla och bli bruna. :D Jag vet dock inte om jag får ledigt från skolan, om spanjoren kommer då, eller om jag missar projektarbetet mötet. Men jag hoppas på det bästa! För jag tänker i vilket fall bli mkt brun :D

Går dagen: I går hade vi gamlaklassen klassträff. Det var roligt tills Polisen kom, det var roligt efter också, men de drog ner tempot radikalt! De har verkligen inget bättre för sig än att åka till strandparken. Dryga människor. Aja, dagen gick kanske inte riktigt som planerat och det gick inte riktigt lika bra för alla men det kommer nya dagar!



Kommentarer
Postat av: sofia

skit i skolan och den dreten. tänk på hur gött turkiet kommer att vara :D

2009-07-18 @ 14:33:53
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0