totalUTMATTNING (och jag har inte ens tränat)

Var till Challa i förmiddags, köpte 2 schalar och ett par örhängen. Jag är seriöst så trött att jag snart storknar, jag är sur och grinig, vill färga och klippa håret jättekort (vet dock att jag kommer ångra mig), vet inte vad jag ska som projektarbete + att jag börjar tvivla på den där tattoo grejsimojsen som jag bokat i tid för. 

Jag är dock bara för trött för att orka vara glad. Men det kommer snart tillbaka när jag hinner sova ikapp mig själv. :D
I morgon ska jag och träna, förhoppningsvis blir jag så trött att jag kollapsar i min säng direkt jag kommer hem .

God natt.

Kommentarer
Postat av: Jojo

haha, men joo, jag tycker det ja ;)vi får ju se desto mer halvnaket med taylor och det räcker för mig ;) hahaha!

2009-07-11 @ 22:36:52
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0