Till långt in på dagen.

Varenda gång jag har en ledig dag till övers så spenderar jag den till sen förmiddag i sängen. Det är egentligen jäkligt dåligt, eftersom jag spenderar hela min lediga tid till allt annat en vad sommarlov ska vara. Fast nu brukar jag i och för sig spendera sommaren med soving, sol, bad och polarna. Och eftersom det är pissväder är det bara kompisarna jag inte hinner med (dock är det de tråkigaste av allt att missa.) Men som tidigare nämnt, TÄNK PÅ PENGARNA! haha.

Längtar något så oerhört till helgen, då blir det födelsedagskalas och bryggan. nice. Nu ska jag då -som vanligt- fösa mig själv till sängs, eftersom jag ska upp tidigt till morgonen.



Dagens utlästa bok. : Sagan om Isfolket 1 "Trollbunden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0