Svarta, långa och extremt förförande fransar!

Jag var så morgonpigg i morse att jag nästan njöt av det.! Gick upp 05.30 och stekte bacon och omelett, drack lite vatten och klädde på mig kläder. Sedan eftersom jag hade så gott om tid över kladdade jag lite mascara på mina fransar, i hopp om att någon skulle lägga märke till mig.
Och självklart lade någon märke till mig! Mina gubbar och tanter!. Vilket påminner mig om de två komplimanger jag fick i dag."Du har nya strumpor!,Jag gillar dem" och "Du är fin i flätor" Gulligt av dem att lägga märke till mig. Men jag hade inte ens nya strumpor. ;P Haha. Jag har haft dem flera ggr (har dem i dubbletter) och först nu fick jag komplimang för dem :)

För övrigt har dagen flutit på bra. Jobb, Riskettan, Hem . ja det var väl typ dagen. På kvällen kom min morbror och hans tjej. Och som vanligt drar han de torraste skämt man möjligen kan tänka sig. Vilket är ganska roligt. Vi grilla, åt och skvallrade om alla människor som jag inte alls har någon pejling på vilka de är (40+) men trevligt var det. Skulle egentligen vart på tjejkväll hos memlan, dock var jag för trött för att ens orka vara social gentemot andra en min egen familj. 

Dagens utlästa bok: Sagan om Isfolket 3 "Avgrunden"   ((Jag har typ alla böcker förutom 4:e?! och det är typ 60? hmm..! inköp! ska dock införskaffa Twilight på ljudbok först!!! wiiiiiiiii.))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0