Stolt TWILIGHT nörd!

Fasen vilken nörd jag är! Nu har jag köpt "Jacob Black" av The Mitch Hanson Band. Jag älskar typ den låten, men bara typ älskar. För om man älskar en låt så måste den- enligt mig- låt i någon stil med "Rain flows in you" Det är musik det ;D ahaha
Ännu lite nörd varning från min sida :P Finns det något som har med TWILIGHT att göra ska jag ha det ." ojaaa. Nu ska jag dock sova, vet att jag skrev det förut men så började "Beck" men! nu sliter jag mig från det och går till kojs!

Och just det, med mitt nya VISA och ett konto på I Tunes store är jag som en missbrukare, jag sitter och tittar över allt jag ska köpa hela tiden. PINSAMT. massa låtar och ljudböcker (mest från twilight )





Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, är det den låten som Josefine spelade på foton ? xD



Jo , Johanna jag vet om headern.

Jag har googlet & försökt många gånger att byta ut den, men ännu inte lyckats.

Så jag tänkte att vi kanske skulle kunnas träffas så får du lära mej det en gång för alla ;D

2009-07-14 @ 06:24:04
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0