" Nu har jag klätt dig"

"Min dam" på jobbet är så söt. Varje gång jag är inne hos henne eller möter henne i matsalen så kommer hon fram till mig, slätar ut tröjkanten och säger "Nu har jag klätt dig". Gullig tant.
Jag ska själv snart klä mig, i hösten mode. Den 31 juli åker jag till Göteborg för en välförtjänt shoppingtripp! Det ska bli så himla gött att få spendera pengar på något skoj, ska dock försöka att inte handla först bästa, utan tänka igenom kläder, accessoarer och skor först  innan jag langar fram mitt VISA :P ((lycka till*?))

Nu ska jag dock dra mig mot sängen och min nya skiva med Ludvico Einaudi. Pianoguden :P haha


Natti, natti.

Kommentarer
Postat av: karin

Skoj! Jag åker också dit 31:a juli :P U2 ska spela då vettu :)

2009-07-23 @ 10:01:10
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0