Jag har en idé Anna! och du ingår i den!

Dagen har varit relativt händelserik. Vaknade runt 11.00, käkade lite frukost och åkte sedan ner med min far för att fixa allt som har med resan att göra. När det var fixat åkte vi vidare för att plocka upp min cykel, som jag mer en frivilligt dumpade vid jobbet. Mest p g a att pappa kom med bilen, där jag stod i detta eviga regn. När vi hämtat cykeln åkte vi vidare mot Lidl och sen hem.
Jag gjorde lite lunch och stack sen till Klara. Vi tog en promenad till staden, fixade min mobil (den är lika bra som en sten) jag fick låna en som var ännu sämre än min egen, men den får duga tills vidare. Sedan fikade vi lite på Anna´s cafébar. De har faktiskt -jag trodde inte det var möjligt- godare Cafe mocca än Sunday. Vi satt där tills servitrisen började plocka ihop för kvällen. Vi traskade vidare till biblan och inväntade Anders.
När vi gick hem bestämde vi oss för att hyra film, det blev Marley and Me. Jag skrattade och grina. Tårarna rann och rann. Jag har nog inte gråtit så mycket till en film sedan jag såg Molin Rouge för första gången. Men skratt, ja skratt bjöd den på!
Ett tips, HYR DEN!!!

Nu har jag dock kommit hem från Klara, klockan är 23.13 och jag ska snart gå och lägga mig och lyssna på Twilight (ljudbok på engelska) Jippie.



Till dagen rubrik! Jag har en idé om projektarbete Anna, och du ingår i den. Om du vill! Jag ska berätta den för dig. Men annars gör jag den nog själv :) 

Kommentarer
Postat av: klara

Jag tycker verkligen att du ska göra den! :D

2009-07-28 @ 18:44:43
URL: http://iliveloveandlaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0