Festival.

Jag ska sätta mig på en stol i 360 dagar ska jag sitta kvar. ARVIKAFESTIVALEN! Roligt var det, det är allt jag kan säga. Rejv, musik, kompisarna och ÖLtältet (vuxenpoäng) haha. Men nu är den över. Jag palla inte sista dagen för jag skulle upp tidigt idag, men de två första dagarna röjde jag rava av moi! hah 

Onsdag: Filé buffé med jennie, lotta, isabella. efteråt blev det ICE AGE 3 och sedan avslutades kvällen med hopp från rackenkurvans lijaner :D

Torsdag: Jobba på förmiddagen sedan festival hela dagen,natten,morgonen. Så jäkla bra.

Fredag: Festival? HELA LÅNGA DAGEN!. vart dock lite för party och kommer inte ihåg så mkt av de senare timmarna :P Men som tur var har jag vänner som minns som åt mig :P

Lördag: Chillar av mig bakfyllan med bad i rackenkurvan. Sweet! Sedan avslutas kvällen med film i soffan. Hade egentligen velat ner till festivalen men jag kände att jag pallade inte en dag till. I alla fall inte när jag skulle upp såpass tidigt som jag gick upp i morse. 

SUMMERING: Arvikafestivalen 09. Oförglömlig :D haha   Röjksopp och the sounds. Ingen klår dem!


Och just det ja, idag kom mitt VISA! vuxenpoäng ;D

Kommentarer
Postat av: Anna

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt som har med skådespelarna eller filmerna och göra!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥

2009-07-05 @ 21:23:16
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0