Det är mitt fel.

Jag kan inte prata med vissa personer längre utan att bli dämpad och ledsen. Och jag ska inte klaga på dem, för det är mig det är fel på! Jag blir så avundsjuk när jag kollar facebook. Ser vad alla gör tillsammans medan jag sitter på jobbet. Eller i värsta fall, inte sitter på jobbet. Jaja, man ska inte haka upp sig och tycka synd om sig själv. Det säger mamma.
 - Jag saknar henne - 

Det ska i alla fall bli så jäkla gött att få åka till Göteborg nu!! Shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa!!!! 
Plus att det är rea :D

Kommentarer
Postat av: Andréa

Monki har 75% på nästa hela affären!! :D

2009-07-30 @ 07:39:39
URL: http://lopningolivet.blogspot.com
Postat av: sofia

sådär känner jag också johanna. men tänk på att du tjänar pengar så att vi alla kan göra massa ASROLIGA saker när skolan börjar :) ha det så kul i göteborg :D

2009-07-30 @ 22:15:12
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0