" BLODPROVET"

VUXENPOÄNG!!!! Ja åter har man införskaffat sig vuxenpoäng, denna gång genom att ta ett blodprov. ((Jag var helt själv, berättade inte om min fobi för sprutor och grina inte. Jag ser det som en bragd!))haha. Direkt efter jobbet var det övningskörning. Jag svär jag blir sämre! Efter körlektionen var jag tvungen att sova en stund, innan jag skulle gå och träna (afropower) Träningen började 17.30 jag vakna 17.20. Jag fick panik och sprang runt som en idiot och leta kläder. Jag insåg dock att det inte fanns en chans att hitta dem och hinna i tid så det blev inget idag.

Sedan satt jag framför TV´n, såg Harry Potter and the halfblood prince trailern och insåg att jag var tvungen att se den, så pappa och jag gick och såg den. Men Jag och Isabella tänkte gå och se den, så jag tar mer en gärna en sväng till och ser den. Så bra var den!!

Nu ska jag se lite NCIS(igen) och sedan sova. 

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0