Vilket utomordentligt sätt han uttalar Bitch!

Haha.. idag på kulturen hade vi David (så jävla frän människa) vi satt och diskuterade Mozart, och om att vi sitter nu i vår tid och tycker att det är jätte fint och klassiskt samt kulturellt,, medan de på den tiden ansåg " trollflöjten" som en komedi. som de skrattade åt. Och så plötsligt kläcker han ur sig att om 100 år kommer folk sitta och applådera i storslagna salonger när de lyssnar på någon som framför ett stycka av Timberland. Haha!! :D   till detta sätter han sig även med benen i kors och yttrar sig : Vilket utomordentligt sätt han uttalar BITCH! 

Sedan har det hänt ganska mycket skoj idag,, jag kan inte nämna allt men bajs vad kul det var! ;D
Jag och Jojo fick t ex skrattanfall på kören tack vare "Jagskadödaerimörkretmedminaläskigaögonkillen" 
Och på tal om kören, så ska vi tydligen vara med i p4 och sjunga en låt av Bach.. :D nice!*
Denna låt var ju självklart inte alls lätt!! Vilket får mig (på tal om inte lätt) att associera till Svenska provet i morgon som handlar om alla jäkla författare som någonsin skrivit en oförklarlig bok,, som eftervärldens stackars gymnasielever måste lära sig.. SATANISTER ! Urk på allt som har med prov att gör! varför kan vi inte ha ett prov på Twilight böckerna? Jag skulle nog få ett ganska högt betyg! speciellt på frågan,, 

Fråga 1: Hur snygg är Edward Cullen?

Ja,, som ni ser kan det inte bli så svårt!! ;)  Men nu sitter vi istället och läser om,, hur man super på bästa sätt av Bellman :P  haha,, neh men om de översatte allt till dagens svenska kanske det skulle bli lite roligare! :D

Jaja,, nu ska jag plugga så att poängen räcker till ett dugligt betyg ;D

pöss på er allihopa! hejsansvejsan^^

Kommentarer
Postat av: sofia

david är så jäkla rolig :D

2009-01-22 @ 20:16:28
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Jojo

Hahahahaha, alltså när ja läste det där fick jag upp bilden i huvudet av mordiska blicken-killen, och kom på va kul det va, igen..så nu sitter jag här och skrattar! Tack Johanna för att du ger mig så många skratt i den annars så tråkiga skolan! hahaahahahah

2009-01-22 @ 22:56:18
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0