Surt!

Jag har gått och väntat och väntat på att skoldagen ska ta slut så jag kan komma hem till min bok som enligt mina planer borde ha legat i postlådan! men tro det eller ej, självklart har boken inte kommit. SURT! Jaja jag hoppas den kommer i morgon i alla fall! Sedan har jag ju beställt första boken i svensk pocket upplaga, men jag funderar på att köpa dem i inbunden svensk upplaga samt den engelska (fast i pocket) Om jag tyckr dom är bra vill säga, men det tror jag verkligen att jag kommer att göra :P
Aja annars har det inte hänt så mycket idag, förutom att vår mattelärare som av någon anledning inte dök upp (antagligen blodförlust från näsan) istället för att skriva på TV'n  att han inte var där, fick oss att ha lektion utan mattelärare, men eftersom jag inte fatta så gick jag och Emma efter typ en halv timme. När vi kom ner för trappan så stanna plötsligt Emma, för då var det någon som satt inlåst på en toa skrek, grät och svor som en borstbindare. Hon lät väldigt upprörd och det lät nästan som om hon vart hotade, men jag vet inte?!

Sedan har jag även funderat på att ta skrivar/författar kurs på medborgarskolan,, jag vill ju bli författare någon gång i framtiden, så då tänkte jag att då kan jag lika gärna börja det där! :D

Aja nu ska jag muppsura över att min bok inte kommit än så vi syns senare när jag är gladare! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

Finns det skrivarkurser där? Jag vill jättegärna gå en sån kurs! :D vi går tillsammans dååå? ;) pöss

2009-01-12 @ 16:30:12
URL: http://jojsaan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag lider med dig :)

2009-01-12 @ 19:36:38
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag lider med dig :)

2009-01-12 @ 19:37:16
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0