Superduperüberbraig dag!!

Mohahaha,, dagen börja med att jag och min (då ganska trötta) fader gick ner mot stan,, Väl nere på stan rusa jag, ja jag rusa nästan värre än alla fula 3D djur i Jumani, in på Bokia. Och där på hylla 3 vid ungdomsböckerna stog den!,, 
Om jag kunde drömma,, tro på fasen att jag va glad! ,, så jag typ ryckte åt mig den och tralla lika fjolligt som bambi mot disken! Och nu är den min, men jag har dock inte hunnit läsa något för direkt jag kom hem så stack jag till Emma, vi skulle nämligen ha en lite fotodag med photoshop. Väl hemma hos Emma påbörjade vi vår fotodag som förvandlades till värsta porrfotograferingen, eller OK kanske inte värsta porr då men lite sensuellt! :P haha :D
Det var lika kul som vanligt hos Emma,, båda fick fina bilder. Jag greja med mina bilder i Photoshop och Emma satt bredvid och va pissoff för att det inte gick bra för henne, det va ganska kul att se, För den människan vet inte vad ond/elak/sur innebär (hon är alltid glad!?) Jaja nu ska jag snart vidare till jojo för kärleksfilmkväll men vi syns!

Puss på er och ha en bra kväll! :)

  

Lite bilder från dagen..











Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Haha taackar fan vad söt du är :D Men jag tror att din är såå mycket bättre :D

2009-01-17 @ 19:35:38
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

fina bilder, jättesöt :D

2009-01-17 @ 19:50:50
URL: http://muminporr.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jättefina!

2009-01-17 @ 21:00:17
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0