Projektarbete! Få med min blogg på topplistan.

Hahaha,, vilket fint projektarbete, att få med min blogg på topplistan. Jag undrar jag om det skulle gå, vi diskutera det i skolan och ett säkert tecken på att den är stor och populär är när jag får mitt första hatkommentar :P Det kan nog stämma!?
Aja,, det ska nog gå på nått sätt ;) men en sak som är säker är att när jag köpt en systemkamera blir det mer finare bilder, och fina bilder gör att man vill titta mer :) haha ;D

Den här har jag t ex stulit från Anna ( som även hon har en prima systemis :)
 

Najsigt,, vill så gärna ha en systemis :)

Puss på er, nu ska jag snack lite med min spanjor :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är ful! Nu fick du din första otrevliga kommentar ;D Puss*

2009-01-16 @ 15:57:04
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: ellinor

oh, vad spännande! jag får väl ta o titta in här då och då så att jag bidar till att du hamnar på lisatn.. (;

2009-01-18 @ 10:18:32
URL: http://ellinoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0