Pimp my anslagstavla!!!

Idag har vi pimpat vår kultur tavla!,, eller rättare sagt börjat klippa ut pimpdekoration till den :P  (P.s ni ska veta att jag stavade fel till pimpat första gången, och skrev pippat! väldigt klantigt ) Den kommer bli så snygg! Jag har dock räknat ut att det med 99,9 % säkerhet kommer vara extremt mycket snusk, sex och rövar på den?! :D menmen,, en röv har väll ingen dött av xD 
Sedan måste jag bara få säga något som jag gått och funderat över. Det är nämligen så att jag är en mycket skrattig 
(oftast skadeglädjeskratt = skämt?) person,. Men det betyder ju inte att jag är elak mot någon,,eller? Visst jag har mina permanenta offer som behöver min sadistiska hjälp! Men inte elakt! 
Och jag tycker inte att man behöver gilla alla,, men jag tycker inte att man ska va taskig för det,..

Som ni kanske förstår så är detta inlägg flummigare än vanligt,, detta beror på dåligt att göra (min bok är färdig läst) och att jag övar inför flummfilosofiuppsattsen! mohahah :D

Jag är alltså varken sadistisk, ond eller elak, bara lite sur över min iver att läsa och den förlorade tiden som gick åt boken och inte svenskaprovs plugget.

Tjingelling*

Kommentarer
Postat av: kakan

haha ojdå, jag härmade visst din rubrik ganska så mycket, det var inte meningen! Jag vet inte om vi menar samma person.. (men om) hur ska man kunna hålla skrattet inom sig hela tiden? xD

2009-01-23 @ 22:01:24
URL: http://lovisally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0