Panik på alla sätt och vis!!

Asso, jag skulle precis logga in och blogga. Och när jag loggat in står det.  INGEN BLOGG FINNS! Jag fick panik,, trodde fasen att jag raderat min blogg.. Men som tur var, var det fel msn jag logga in på :P 
Aja, idag har det hänt andra saker man kan klämma in i facket "PANIK/PINSAMT",,, jag ska dock inte nämna för mycket. Fråga om du vill veta, för jag kommer antagligen att bara skrika ur mig det!! haha.

"VADET" : Så hur gick Twilight vadet nu då? Jo,, vi hade -förlåt Jojo- slagit vad om vadet, att Jojo skulle förlora genom att nämna något om det. Men icke!! T o m innan lunch råkade Emma försäga sig. Så hon fick bjuda på fika :D det blev äpplen,, mycket bra val tycker jag!! Känns nyttigt och bra med äpplen och inte (som vi trodde vi skulle få)  "Keeronlängd" som vi kallar de bullar Keeron tog med för några veckor sedan :P  Haha!
Sedan måste jag påpeka att jag är inte den hemskaste Twilight förstöraren längre! GK hade nämligen fått reda på att Bella blir gravid i fyran, och typ sa det högt så alla skulle höra på spanskan... surt för Jojo, som undgått min förklaring! :P

Nu ska jag göra spanskan, som inte lika flitigt gjordes igår! haha

See you Biaaatches!!!

Kommentarer
Postat av: karin

Ja, idag har det hänt en del. haha. men det var ju passande att Emma köpte såna där röda äpplen, för ett sånt är det ju på framsidan av första boken :P

2009-01-27 @ 16:26:33
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: Jojo

Alltså, Johanna..jag vill inte va taskig nu, men om jag vore dig så skulle jag inte skriva ut vad som händer i fjärde boken, även om de flesta som läser din blogg känner dig men ändå, du kanske förstör för nån mer som inte läst den fjärde boken, nån okänd person:P Vi har ju faktiskt fått bevis på idag att vem som helst kan läsa ens blogg ;) pöss

2009-01-27 @ 17:06:08
URL: http://jojsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0