överklass bratz! det är jag och Emma det! :P

Glad att jag ringde Emma! hade totalt glömt att vi skulle fota i morgon(överklass bratz) på Foto A. Det var ju i och för sig inte det jag ringde för från början men,, jag ringde för jag hade som vanligt glömt att vi hade sovmorron :P
Aja nu är allt som det ska och jag kan även meddela att jag ringt och hört mig för om skrivar/författar kursen på medborgar skolan, och jag ska ta den!!, jag är faktiskt riktigt exhalterad på att ta den här kursen! GO ME! :D kommer slå igenom så jäkla stort! (eller inte) mohahahahaha..

Neh, nu ska jag sova, eller först ska jag noppa ögonbrynen men sen ska jag sova.
Måste ju få min skönhetssömn.. 


 Mitt framtida yrke?,, vem vet? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0