On it´s way..

Den är på väg,, min bok. ofc! mohahaha.. Kom ett mess idag om att den är på G,, så förhoppningsvis kommer den i morgon. Sedan blev ju mina festplaner förstörda, först för att mor fyller år dagen efter festen + att jag tydligen ska jobba dagen efter. Och NEJ,, jag ska inte gå till kyrkan i olämpligt tillstånd dagen efter :P  (jobbar med barngrupper i kyrkan)
Annars har dagen vart helt OK,, dagens höjdpunkt var typ FOTO, jag är snart klar med kompendiet :D  hah

Jag måste bara även påpeka (jag hade konfirmander idag) att jag verkligen ogillar fjortisar och elaka människor! Som tur är, så är man ju inte fjorton för all framtid. Utan man växer ju till sig,, men tänk vad praktiskt det skulle vara om alla hoppa över
"hej jag är fjorton, har tre kilo brunkräm i ansiktet och stoppar håret i eluttaget varje morgon" fasen!!! det skulle bli mycket bättre,, tro mig :)
 
Mhmm,, nu ska jag -för en gångs skull inte göra läxor- utan bara slappa!! gött*

Dagens citat: " Det är sådan här mat som får mig att vilja bli kanin på riktigt!"
Jag om dagens skollunch.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du passar bättre som Johanna än som kanin ;D

2009-01-28 @ 18:44:30
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Anonym

din nya layout (säger man så?) är skitsnygg :D

2009-01-28 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0