Om jag kunde drömma.

Nu har jag skickat efter twilight (om jag kunde drömma).. Jag längtar så tills den kommer,, för jag avgudar ju filmen och jag föredrar en bra bok framför film, då jag lär ju läsa om den om, och om igen! haha..

Det är så jobbigt,, eller egentligen inte jobbigt men skolan börjar ju nu på Torsdag. Jag gillar att gå i skolan men jag är inte så stort fan av att gå upp tidigt på möran! nix pix, jag vill sova till minst 09.00 varje dag! En annan sak som jag fick reda på om vårt nya schema, är att vi har bara gympa 1 gång i veckan nu, synd! det är ganska kul , med skolgympan om inte ganska nödvändigt! Sedan berätta Jojo eller om det var Anna att vi ska värva 9:or till KULTUR linjen nästa vecka! fasen vad kul! detta har jag seriöst väntat på sedan jag gick i nian och va på introduktionen för Kultur linjen! :D Jag hoppas vi gör ett så bra jobb att alla vill gå Kultur,,, eller inte alla!, det är ganska gött med en liten klass! Men jag ska bara säga en sak till om skolan/kultur innan jag ska hjälpa mamma med maten! Och det är att vi har tänkt att pimpa vårat Kulturcollage! mohahah det kommer bli så jäkla snyggt, jag lovar att ta kort på det! nice**

Hasta la vista y espero que volvéis a la mí blogg! :D  ( mycket bra spanska om jag får säga det själv :P )

Kommentarer
Postat av: Lotta

Veckans babe!!! :D

2009-01-06 @ 19:53:15
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag har första boken nu!! :D

2009-01-07 @ 16:15:32
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0