Nytt år!, men det började dåligt.

Det var jätte kul hos Lotta, visst vi söp inte till så vi storkna men det var väldigt trevligt och mycket god mat + sällskap :D
Vi åt, sjöng sing star och roade oss, vi var över på en annan fest också men vi drog ganska snabbt, visst var det många jag visste vilka det var men det var inte så många jag kände väl. I alla fall precis efter att vi vart på fotbolls plan och skrikit in det nya året, och kommit hem till Lotta så ringer mamma och frågar när vi ska hem. Jag som inte trodde vi hade någon speciell tid fråga vad det var. Och då kommer det dåliga som jag verkligen inte hade lust att höra. Xelda hade sprungit bort och hade vart borta en timme, jag fick världens panik så jag och Sofia drog hem. Så nu ligger vi här på sängen och väntar, vi har redan vart mitt ute i skogen i en och en halv timme och letat efter henne, men vi har inte funnit henne.! Det hjälper inte direkt när man vet att det stryker varg i skogen heller, nej fan vad dåligt jag mår, liksom tänk om vi inte finner henne, eller om vi finner henne död. Nej usch så ska man inte tänka!, det är klart vi kommer finna henne!! det måste vi.
Men jag vill bara tacka vår snälla granne som hjälpte oss att leta igenom skogen och som lånade ut sin ficklampa till oss.

Men det var ett trevligt avslut på 2008, och jag hoppas att vi finner Xelda så det blir en bra början på 2009.
Jag återkommer med bilder och nyårslöften i morgon när (förhoppningsvis) vi funnit min älskade vovve!

God natt och gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0