Nu är det snart dax igen!

Ja nu är det inte många timmar kvar tills skolan börjar igen!, men som tur är det vårtermin!, den brukar gå på ett knyck så det är snart lov igen och jag fyller 18 :D

tänkte bara uppdatera lite om dagens roliga upplevelser!, dock har det inte skett så mycket "roligt" men jag har köpt nytt nagellack(vinrött), en borste med svinborst så att håret inte slits + att det glänser mycket (bäst att den är bra för den var svindyr för att va en borste!) och så köpte jag mig en ny mascara! 
FALSE LASH EFFECT från max factor, prova lite på ena ögat och den var superbra! hoppas bara jag vaknar i tid i morgon så att jag kan få använda den på riktigt (försova sig = inget smink)


Aja,,om jag nu ska vara pigg i morgon så är det bäst att jag sover nu :D nattinatti

P.S nu har jag sett Twilght 5 ggr,, kan inte sluta se den!, kan ta mig tusan alla repliker snart :P och Lotta den filuren har boken,, före mig! men det är lugnt!, min kommer på Måndag! haha



Kommentarer
Postat av: Lotta

Och du din lyckost får tre stycken! Jag är avundsjuk! :D

2009-01-08 @ 17:55:45
URL: http://paaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0