Nu är det nya året räddat!

I morse väckte Sofia mig och berättade att de funnit Xelda. Jag blev så jäkla glad så det finns inte. En av grannarna hade funnit henne vid sjukhuset kl halv tolv på dagen, så Xelda hade vart ute hela natten och irrat runt själv. Xelda hade skadat tassen lite, men annars var hon okej, bara lite smått uppjagad. 
När Sofia väckte mig i morse var jag så trött att jag orkade varken hälsa på Xelda eller säga hej då till Sofia, ( vi hade vart vakna super sent i väntan på att Xelda skulle komma hem, så jag var trött.
Och snacka på att jag var rädd igår då!, Först ringer mamma och säger att Xelda är borta, när vi kommer upp i Taserud gav vi (Jag och Sofia) oss in i skogen!, det var kolmörkt men vi gick några hundra meter in i skogen och ropade. Sedan gick vi tillbaks mot bostadsområdet, där fick vi hjälp av en granne och vi var snart i skogen igen, denna gång gick vi genom hela skogspartiet mot vårat hus (1km). Det var as läskigt!,speciellt n är vi inte kände grannen heller, fast han visade sig vara jätte trevlig + att han kände min plast pappa.
fast nu är allt bra och jag är glad igen., så ni får ha en fortsatt bra dag. :D

Hasta la vista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0