morrn morrn

Idag ska min bok komma! Jag har helt enkelt bestämt att den måste komma idag! Fast jag kommer ändå inte hinna läsa så mycket, för jag har jobbmöte direkt efter skolan och det betyder att jag inte kommer hem förens typ 18.00 och sedan har jag säkert en massa läxor... Pyttipanna vad surt! Jaja det är en till sak jag kommit fram till, folk (mina vänner) verkar tro att jag inte sover på natten!? Men det gör jag, och jag har ljudet på mobilen på, så när de där messen klirrar i inkorgen vaknar jag!, Tittar på messet, somnar och glömmer att jag ens fått ett. Sedan vaknar jag på morgonen och fattar inte varför det har kommit ett mess som någon kollat på fast jag inte vet att jag fått det!? :P Hehe, det blir som ett kinderägg på morgonen, 
EN ÖVERRASKNING VARJE GÅNG! :D

jaja, nu ska jag dra mig mot skolan så inte engelskläraren skäller ut mig, På engelska! (mycket mer effekt fullt) :P

Hejsan svejsan i hallonbusken

.
Känns fint med lite hallon när det är så mörkt och dystert ute :D

Kommentarer
Postat av: Mo

raaaaaaaaaspberries :-)

2009-01-17 @ 17:10:35
URL: http://memoandmyself.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0