Mohahaha!! dagens är förgylld!

Sovmorgon till 10.05,, gött! Satt och pyssla med Fotokompendiet,-som skulle vara inne för typ 6 veckor sedan-? så det var på tiden att jag körde igång lite!? Skäms på mig!

Dagens höjdpunkt..: Jaja, efter foto'n så gick jag och Emma ner till skåpen för att hämta böcker till nästa lektion, och vem står inte där nere och är super snygg? -jag blev typ stel av chock och bara glodde, helt mongo-   Han har återvänt från det andra landet!! han är tillbaka! mohahaha! Goosh vad glad jag vart! Torsdagarna har fått mening igen :D grrr!

Efter hjärtklappningar, gick vi till spanskan. Som för den delen var precis lika rolig som vanligt ? Eller, jo en rolig sak hände faktiskt.. 

Sofia och Jojo - Vad blir det om det står.. T_ _ light?
Jag ser lite fundersam ut - fast vet att det ska stå Twilight- och tittar frågande på dem.
Detta fattar Sofia, som om jag inte fattar att det ska stå det och säger:
Sofia - Mhe? Det ska ju stå Twilight!
Jag - Men det fattar jag väll! :P
Någon lapp senare kommer vi fram till att det lika gärna kunde vara Toelight .. haha

Dagens nedslag: Lotta berättade vad som kommer att hända i fjärde boken.. Biaaatch!! aja, det är sånt som händer, däremot var jag taskig och förstörde fjärde boken för Anna, Emma och kanske Jojo, om fattade min fula armvevningar :P Förlåt!! ska aldrig mer göra så .!!

Men en annan Twilight relaterad sak är att, i morgon ska vi (de flesta tjejerna i klassen) inte prata, nämna ja inte göra något som har med Twilight att göra. Råkar någon bryta "vadet" så är det fika till resten av oss som gäller ! :P haha

Ska snart skriva lite mer på filosofin,, siktar på ett G. fast hoppas på mer!

Sedan så har jag pratat med far min,, och det ser ljust ut! men inget säkert ännu :D

Puss på er!
                                         Dagens ordspråk: Vad kan vi veta? Finns vi? Tråkar detta ut någon?




Kommentarer
Postat av: karin

jaså du spanar på någon! :P Det ska jag allt klura ut vem det är! lite lappar och viskningar med Anna och sen vet jag ^^ haha, nejdå. Men jag ska nog få veta jag också! hoppas Sofia förlorar ''vadet'' och får ta med sig snickerskakor :D

2009-01-26 @ 17:46:15
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: karin

jaså du spanar på någon! :P Det ska jag allt klura ut vem det är! lite lappar och viskningar med Anna och sen vet jag ^^ haha, nejdå. Men jag ska nog få veta jag också! hoppas Sofia förlorar ''vadet'' och får ta med sig snickerskakor :D

2009-01-26 @ 17:47:44
URL: http://lovisally.blogg.se/
Postat av: sofia

oh, ditt liv har fått mening igen johanna. eller ja. iallafall torsdagarna.

och ja, twilightlappen var kul.

och ja, för en andra gång. hoppas det fixar sig med pörtyt.

:D

2009-01-26 @ 18:51:19
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: Lotta

Förlåt för att jag förstörde för dig men jag tycker fortfarande om dig om det är någon tröst. Vad är det för vad ni har? Puss*

2009-01-26 @ 19:21:13
URL: http://paaset.blogg.se/
Postat av: isabella

Jag lovar jag ska inte byta header, iaf inte ikväll ;)

2009-01-26 @ 19:57:44
URL: http://eriikssoon.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha! Hoppas din plan fungerar med pörtyt och den återvändande vännen... :P Haha!

2009-01-26 @ 20:15:24
URL: http://annailona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0